Emoční inteligence
Emoce provázejí každého člověka od narození. Do konce prvního roku života se dítě potýká s pocity radosti, zlosti, strachu a překvapení. Čím se dítě starší, tím víc se škála emocí rozšiřuje. V předškolním věku probíhá tzv. „citová revoluce". V mladším školním věku city dozrávají a formují se.
Právě toto období je nejvhodnější pro cílený rozvoj emoční inteligence pomocí vhodných pomůcek, které pomohou dětem vyrůst v sebejisté a vyrovnané lidi.
Vhodnou pomůckou pro rozvoj emoční inteligence je také dřevěné EMOČNÍ SCHÉMA, které dětem pomáhá vyjádřit, jak se zrovna teď cítí. A to všechno vhodnou formou a bez nutnosti slovního projevu.
Hra s emocemi zase pomáhá poutavou formou otevřít s dětmi diskuzi na téma emocí. Děti mohou k emocím vymýšlet příběhy nebo vyprávět reálný příběh spojený s konkrétní emocí.