Od 26.7.2024 čerpáme dovolenou a nabíráme sílu na další sezónu :-). Budeme se na vás těšit opět od 5.8.2024.

Vrácení a reklamace

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Některý z produktů není podle Vašich představ? Nevadí. Jednoduše nám jej můžete vrátit a to ve speciální prodloužené lhůtě 30 dnů. 

Jaké zboží můžete vrátit?

  • zboží/pomůcky musí být kompletní a v původním obalu
  • zboží/pomůcky musí být nepoužívané a nepoškozené 

Jak probírá vrácení?

  • Napište email na info@ucimeseradi.cz . Budeme tak vědět, že můžeme očekávat Váš balíček. 
  • Zásilku pečlivě zabalte a vložte do ní daňový doklad.
  • Odeslat ji můžete prostřednictvím všech dopravců. Vyberte si takového, který vám nejvíce vyhovuje. Pošlete bez dobírky.
  •  A teď už je to na nás. Až balíček dorazí, zkontrolujeme ho a neprodleně vrátíme vaši platbu

 

Adresa pro vrácení zboží: Učíme se rádi, Ingrid Peníšková, Husova 608, 742 83 Klimkovice. 

 

 

REKLAMACE

Záleží nám na Vaší spokojenosti. Proto, pokud se vyskytnou potíže a něco není na 100%, dejte nám o tom vědět a společně to vyřešíme

Jaké zboží můžete reklamovat?

  • Zboží se poškodilo při přepravě. 
  • Zboží/pomůcka obsahuje tiskovou chybu nebo vadu výrobku. 

Jak probíhá reklamace?

  • Napište nám email na info@ucimeseradi.cz a popište Vaši situaci. Do předmětu napište REKLAMACE + číslo objednávky. Budeme Vás obratem kontaktovat a společně to vyřešíme
  • Pořiďte fotografie poškozeného balíčku nebo zboží a přiložte je k emailu.
  • V některých případech potřebujeme poškozené zboží zaslat zpět k nám. V některých případech je to zbytečné a pro vás by to byly jen komplikace navíc, takže to nevyžadujeme. K posuzování přistupujeme individuálně.
  • Nehrajeme si na zákonné lhůty. Pokud je reklamace oprávněná, zbytečně to neprotahujemeneprodleně odesíláme nové zboží. 

 

 

 

Pokud potřebujete poradit nebo pomoci, neváhejte se na nás obrátit